Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Sandra Ljung - 30 juni 2010 21:59

Tänk att hela juni har gått och man har inte fått någon riktig sommarkänsla än! Nu är det bara två månader kvar på sommaren. Sommaren är så kort och vintern är så otroligt lång.

Men man får väl ta och njuta av sommaren så mycket som möjligt när den är här.


  


Nu sitter vi hemma och tittar på film, Charlie somnade för en liten stund sedan.


Idag har jag och Charlie mest bara varit inne, det har regnat och åskat och inte vart så fint väder.
Vid halv sex åkte vi till Andreas syster och där vart vi bjuden på mat sedan klippte jag Charlies kusiner, en av dom somnade och den andra somnade nästan medans jag höll på att klippa.

En stund senare så åkte vi hem och sen dess har vi nästan bara suttit vid tvn och datorn.


I morgon är det torsdag, veckorna går ju så otroligt snabbt! dagarna går också väldigt snabbt, även fast man tycker att man inte gör någonting så är det kväll direkt. Det är nästan skrämmande.


Jag måste plugga upp min samhällskunskap, jag tror jag fick ig i det och för att få göra gesällprovet så måste jag ha godkänt i det. Det är nog bäst att plugga upp det nu medans jag är mammaledig. Drygt!


  



//Sandra

Av Sandra Ljung - 30 juni 2010 09:14

God morgon! steg upp för en liten stund sedan, hade gärna sovit ett par timmar till, men Charlie är klarvaken så jag måste vara uppe med han.

Nu ligger han i babygymmet och tittar på tv, haha.


Idag ska jag städa och sen när Andreas kommer hem så ska vi åka till hans syster och jag ska klippa hennes barn.


 
Charmplutten


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards