Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Sandra Ljung - 1 juni 2010 21:41

Jag har fått hicka! det är så jobbigt.


Idag har jag varit ute och gått med Charlie och Matilda & Theo en sväng på Ljusdal, vi käkade lite glass och Matilda letade efter en present.

Sedan gick jag hem och lagade mat, eller ja stekte korv vi åt potatissallad och korv idag. När Andreas kom hem från jobbet så käkade vi.

Sedan gick vi upp på bvc för matprat, men vi gick hem tidigare än dom andra eftersom att Charlie skrek så mycket.

Sedan träffade jag Lillill för att vi skulle plugga lite, Andreas åkte iväg för att sjösätta en flotte. Men pluggandet gick inte bra eftersom Charlie inte var på humör, så vi gick lite istället.

Nu ligger jag alldeles utmattad i soffan och kommer nog somna snart.



//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards