Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Sandra Ljung - 24 juni 2010 20:30

Internet har blivit jätte segt, tänkte blogga tidigare idag men då var det omöjligt. Datorn måste formateras om.


Igår var jag hemma med Charlie hela dagen till klockan 16:00 ungefär, då gick vi till förvaltningshuset där vi skulle möta Andreas 16:30. Vi hade tid för möte där då för att skriva på papper om faderskapsintyg.

Efter mötet så beställde vi mat på Rio, det vart en mexikomacka för min del, super gott. När vi hade ätit så åkte vi till Jockes syrra Jessica, Andreas skulle ut och fiska och under tiden var jag med med Linda och Jessica. Vid 22:30 var vi på väg hem igen. När vi var hemma träffade jag Lillill en sväng och sedan gick jag och la mig.


Idag har jag varit hemma och städat, så nu är det ordning här hemma igen. Andreas kom hem en sväng efter jobbet och jag börjde laga mat (hemmagjorda piroger). Men Andreas hann inte äta eftersom att han skulle åka ut och fiska, så han får äta när han kommer hem.


I kväll ska vi titta på film och bara mysa.


I morgon är det midsommar, då ska vi kanske till Andreas föräldrar och äta lunch. Men annars har vi inga planer, vi blir nog bara hemma.


jag tror lillälsklingen börjar bli trött nu så jag måste gå och ta upp honom från babygymmet.


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards