Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Sandra Ljung - 10 juni 2010 16:48

Solen skiner och det är strålande väder ute, och här sitter jag inne! Men jag ska ut senare när Emelie kommer. Då ska vi grilla och njuta av solen.


Linda kom i morse vid tio tiden, då hade jag nyss stigit upp. Jag gjorde slingor på henne, blekningen räckte precis till. Sedan käkade vi Lunch, spaghetti och carbonarasås.

Tio över fyra åkte Linda med tåget hem, hon hade gärna stannat men hon måsta till skolavslutningen i morgon.


 


Vid sex är Emelie framme då ska jag & Charlie gå och möta upp henne på stationen, sedan ska vi till coop för att köpa flintastek och strips.



Idag fick jag två paket med posten! Ett var med nagelsetet till Charlie som jag vann på tradera och det andra innehöll alla korten jag skickade till framkallning. Nu får jag lust att framkalla fler kort, det är så kul att ha kort istället för bilder på datorn, måste köpa fotoalbum!

En annan sak som är kul är att köpa saker på nätet och få hem med posten. Jag älskar att öppna paket, även fast jag vet vad dom innehåller, men självklart är det roligare om man inte vet. :)


Nu ska jag städa innan Emelie kommer.


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards