Alla inlägg under september 2011

Av Sandra Ljung - 29 september 2011 19:24

Ändrar bloggen --> blir missnöjd --> går inte att ändra tillbaka! "bad request"



Typiskt!



Jag längtar till en vecka framåt! En stockholmsweekend med mamma, Linda och Emelie (som jag träffar allt för sällan) är bokad!  :) Vi ska bo på hotell, vilket kommer bli min första hotellvistelse i Svergie och min andra hotellvistelse överhuvudtaget. Shopping och museum är inplanerat.

:)


//Sandra

Av Sandra Ljung - 26 september 2011 19:57

I dag har det varit en riktigt typisk måndag och till råga på det har jag blivit sjuk!


för att sammanfatta:

*vaknade jätte trött innan klockan larmade!
*vart ändå tvungen att stressa till dagis
*glömde mobilen hemma

*Stääda salongen

*klippte endast en kund på hela förmiddagen

*gravid-illamående

*Andreas hade lyckats bränna riset när jag kom hem på lunch

*stressa tillbaka till salongen

*bara en kund (som jag klippte) på hela eftermiddagen

*huvudvärk och feber kom smygandes

*Gå till dagis i kyla

*Hämtade min lilleplutt <3

*Handla

*Titta på bompa

*Natta Charlie

*Hårdmacka med leverpastej & gurka och en kopp svartvinbärs té till middag :)
*Nu = Idol


Sådana här dagar är det är det bra att ha barn, att hämta Charlie på dagis är en av mina favorit sysslor. När han får syn på en lyser han ansikte upp som bara hans ansikte kan sedan springer han mot en med utsträckta armar och ger i från sig ett skratt, eller ett "mamma!". Det gör ens dag 1000 gånger bättre! <3


Nu ska jag vila bort sjukan framför tvn.


//Sandra

Av Sandra Ljung - 21 september 2011 20:50

  Om sisådär nio månader! :)


I dag hade jag första besöket på mvc, lite prat och adressfixning bara.

Jag längtar till kontrollerna då man får mäta magen och höra ljudet av det lilla hjärtat! Och ultraljudet, att få se det lilla liv som växer inut i mig :)


Underbart!




//Sandra

hm

Av Sandra Ljung - 14 september 2011 20:48

Fy tusan vad skönt det skulle vara med en rejäl sovmorgon!


I dag har det inte alls vart speciellt fullt upp på salongen, mycket väntan på kunder framför tvn. Men i morgon finns det en del bokningar :)


jaja nu ska tvn få vara mitt sällskap tills jag går och lägger mig.


 

//Sandra

Av Sandra Ljung - 12 september 2011 21:04

 

Av Sandra Ljung - 11 september 2011 14:13

Har haft fullt upp hela veckan! så som det ska vara.


Sedan i Onsdags har jag varit helt själv på salongen och kommer att vara det tills på Torsdag/Fredag. Det går alldeles ypperligt och jag lär mig otroligt mycket på att vara ensam.


I går efter jag slutat så åkte lilla familjen till Bollnäs för att köpa tv-bänk, till vår besvikelse hade nästan allt hunnit stängt. Det enda som följde med hem var ett var termo-leggings.


Kvällen i går spenderades hemma med folk och en jämn match pictionary som mitt lag slutligen vann.



Andreas hade åkt till Tallåsen på möbeltjänst i går och hittat en möjlig tvbänk. Vi åkte dit i dag för att jag också skulle få se den. Den var snygg så vi bestämde oss för att köpa den, självklart hade vi vår vanliga tur med oss, färgen vi ville ha var slut. I dag var det alltså ingen tvbänk, men förhoppningsvis får dom hem nya till veckan.


Lilleman har börjat prata mer och mer, nya ord hela tiden! Bompa = bolibompa



//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards