Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Sandra Ljung - 5 juni 2010 22:54

Nu har jag inte bloggat på någon dag, men så blir det ibland.

I Torsdags åkte jag och Charlie till Bollnäs för att jag skulle göra min kusin Annelis hår och smink till studentbalen. Hon fick "en bulle" (touperat och sedan slät kammat) uppe på hjässan, flätor på sidorna av huvudet, ett spänne bak, lockar av håret som hängde löst och små stenar fästa på hjässan. Hon vart jätte fin med klänningen och allt och jag är så glad att hon vart nöjd med håret. Jag får lägga in en bild sen när jag har fått någon, jag knäppte tyvärr ingen själv.

Efter att vi hade vart där så åkte vi hem till pappa som fyllde år den dagen. Sedan sov jag och Charlie där.
På Fredagen tittade vi på flera avsnitt av one three hill, klockan sex-sju på kvällen kom farmor,farfar,två av mina farbröder Fredrik och Tommy, min kusin Stefan, hans tjej och Andreas för att gratta pappa. Vi käkade smörgåstårta och kubb. Charlie fick nya kläder av farmor och farfar. När alla hade åkt hem så spelade jag, pappa och Andreas ett parti maxiyatzy, jag vann. Sedan åkte jag, Charlie och Andreas hem. Charlie som hade varit vaken nästan hela dagen sov hela vägen hem och till klockan 4-5 i morse.


Idag har det vara varit lungt, vi köpte en pizza som vi delade på ute i det fina vädret sedan satt vi ute en stund och njöt av solen. Hela kvällen har jag bara tillbringat inne framför tvn och tittat på film.


 

(Andreas och Charlie)


I morgon ska jag och Lillill cykla till nåt ställe om vädret tillåter, och kanske bada, men usch vad kallt! jag tror inte att jag kommer att komma i om vi skulle bestämma oss för att bada.


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards