Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Sandra Ljung - 18 juni 2010 18:59

Nu sitter jag hemma och har tråkigt. Charlie ligger och sover och Andreas är och fiskar.


jag sitter framför datorn och lyssnar på musik. Duschat eller tvättat har jag inte gjort som jag skrev att jag skulle göra i förra inlägget.

Äh orkar inte sitta här, nu går jag och duschar!


:)


//sandra

Av Sandra Ljung - 18 juni 2010 13:41

I morse en stund efter att Charlie och jag hade vaknat så ringde Lillill och frågade om vi ville komma dit en sväng. Så jag slängde på mig mjukiskläder och Charlie kläder och en alldeles för stor regnjacka, men han såg så söt ut i den! Sedan bar jag han i bärsele till Lillill, det kändes så onödgit att behöva bubba upp hela vagnen från källaren för att gå den korta biten.

När vi kom dit så visade Lillill mig korten hon hade framkallat, sedan bjöd hon på lunch och samtidigt som vi åt så tittade vi på bedtimes stories, men vi hann inte se klart den för hon skulle iväg på sin första dag på sin praktik. Så Charlie och jag gick hem.

När vi kom hem fick lillgubben palsternacka och potatis och efter det lite bröstmjölk och sedan somnade han.


Nu ligger han fortfarande och sover, jag ska snart gå och slänga i en tvätt i maskinen och sedan ta en dusch.


   

Han var så liten när han nästan var nyfödd, han växer så det knakar :)


I morgon ska mamma vara barnvakt åt Charlie. Jag blir lite nervös när jag ska lämna bort honom och jag vet att jag kommer att sakna han. Jag är inte ens säker på att vi är i behov av en barnvakt, jag blir förmodligen hemma ändå, fast då kan jag ju passa på att vila. Jag har ju lovat mamma och hon har sett framemot det länge och Charlie tycker nog att det är kul att vara där och få vara mittpunkten hela tiden.

På Söndag skjutsar mamma hem honom igen och då kanske jag ska klippa henne.


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards