Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Sandra Ljung - 27 juni 2010 20:46

I Fredags var det midsommar. Jag, Andreas och Charlie åkte hem till Andreas föräldrar och käkade midsommar lunch, riktigt gott var det. Charlie fick en mosad potatis med smör men det var ingen höjdare, det resulterade i att han spydde ner hela sig.

På kvällen grillade vi med Henke, Lars och Flecke. Hela tiden då vi var ute och grillade så låg Charlie och sov i sin vagn, från ca klockan 19:00 till 23:30, då gick jag in med honom och la honom i sängen. Sedan var jag vaken tills Andreas kom hem några timmar senare.

Det vart en bra midsommar. Trodde att vi bara skulle bli hemma och titta på tv.


 



Igår så vaknade vi, gjorde oss i ordning och åkte hem till pappa och hälsade på. Vi tittade lite på grisarna och hönorna, pratade med pappa och fikade sedan någon timme senare så åkte vi hem.

På vägen hem så köpte vi mat på max som vi käkade i bilen.

Resten av kvällen så var vi bara hemma.


I morse så åkte Andreas & Charlie till Andreas kusin som fyllde år, jag var så trött så jag vart kvar hemma.

Vid tvåtiden var dom hemma igen. En stund senare så åkte vi hem till Andreas systeroch var där en liten stund. När vi kom hem därifrån så åkte Andreas och fiskade och mamma, Linda, Jenny och Leif kom hit och hälsade på en sväng, dom var påväg hem från ytterhogdal så då tänkte att när som ändå åkte förbi så kunde dom svänga in och hälsa på.

Vi fikade lite och dom gosade och pratade med Charlie sedan åkte dom igen.

sen dess har jag inte gjort så mycket. Nu sitter och och tittar på en film på kanal fem (old school). Charlie ligger och sover. Andreas är förmodligen påväg hem nu.


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards