Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Sandra Ljung - 9 juni 2010 22:09

Idag var jag iväg till Lillhaga för att fixa Lillills lillasyster Evelinas hår till niornas bal. Jag lockade hela hennes hår med plattång, lösa hängande lockar, sedan satte jag upp dom som en "boll" (inte lika runt som en boll) med hårspännen bak på huvudet men lät några lockar hänga ner, så att det såg avslappnat men ändå snyggt och fixat ut. Hon vart nöjd så det  var kul :)


Frisyrer jag gjorde under min tid på Svenskafrisörskolan


Annars har jag inte uträttat så mycket vettigt idag.

I morgon kommer först Linda hit och jag ska bleka slingor i hennes hår yttligare. Sedan vid sextiden på kvällen kommer Emelie från Gotland hit, det ska bli kul att träffa henne. På Fredag ska jag klippa och bleka slingor på henne.

Det är kul att få jobba lite, jag längtar tills jag får börja jobba på riktigt på salong.



//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards