Alla inlägg den 7 juni 2010

bus

Av Sandra Ljung - 7 juni 2010 11:31

Sitter här framför datorn, har nyss käkat frukost.

Jag pratade med Lillill för en stund sedan och hon frågade om jag ville komma och jobba idag, vilket jag ville men sedan kom jag på att jag får ju föräldrarpenning så jag får inte jobba. Jag ringde till försäkringskassan för att fråga om dom kunde göra så att jag inte får några pengar för idag så att jag kunde jobba istället, men där sa automatrösten "det är många som ringer så det är ovanligt lång väntetid" och då kändes det inte som någon idé, att sitta och vänta hur länge som helst och en massa arbetstid som går bort på att man ska ringa och säga att man ska jobba.


älsklingälskling 


Jag köpte doves summer glow igår och tog på mig den igår kväll efter att jag hade duschat. Idag vaknade jag upp med lite färg faktiskt, dock så vart det lite fläckar på fötterna och streck på handlederna, men det beror väl på att jag inte smörjde in tillräckligt noga. Lukten är jag väl inte överförtjust i, men det är bara att använda en loition som luktar gott efteråt, så jag är nöjd med mitt inköp.



Idag ska Lillill och jag cykla till det där stället som hon skulle visa mig, och kanske ska vi bada. Men det blir när hon har slutat jobba.


Nu ska jag börja göra mig i ordning.


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards