Alla inlägg under april 2013

Av Sandra Ljung - 23 april 2013 14:32

Kanske dags att väcka liv i bloggen igen. Nu var det läängesen jag skrev och mycket har hänt sen dess!


Tittade på det senaste inlägget jag skrev och då hade Charlie åkt karusell för första gången, efter det var vi två gånger till furuvik den sommaren och där stortrivdes Charlie, massa djur och karuseller :)


William har blivit stor nu, han fyller ju snart ett :) Han är lika glad som Charlie var när han var bebis fast en aning busigare. Charlie är trotsigare än någonsin, men det är klart att man måste testa gränser :P


Jag är snart utbildad till undersköterska, så jäkla skönt! Skickade in de sista individuella uppgifterna idag så om dom är godkända är det bara lite gruppuppgifter kvar.
Avslutade för ett par veckor sedan en jätte bra praktik, jag var inom psykiatrin på daglig sysselsättning. Denna praktik har även lett till sommarjobb :)


Nu ska jag gå och leka lite med William som har vaknat :)


      
Mina   


//Sandra

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards