Alla inlägg den 23 december 2010

Av Sandra Ljung - 23 december 2010 23:10

I dag har jag inte hunnit med så mycket som jag hade tänkt.

Vi steg upp i morse och gjorde oss i ordning. Sedan åkte vår lilla famlij till coop och handlade samt hämtade ut paket. Fy tusan vad folk det var på coop! Jag höll på att bli tokig, och när jag stod i kön så var den en gubbe bakom som körde in i mig hela tiden och när jag ställade mig på sidan om min kundvagn så körde han fram så mycket som möjligt, Man blir inte klar snabbare om man står närmare den som står fram för! Gud vad irriterad jag vart!

Efter coop åkte vi till Andreas föräldrar och hälsade på en sväng. Där fick vi julmacka, årets första julskinka för mig, Gott!


Sen åkte vi hem och jag provade den efterlängtade klänningen (som jag hade på bild i förra inlägget) men jag fick inte igen den över ryggen! Jäkla skit. Ja så sen vart jag ganska irriterad, jag hatar när man längtar efter något och sen så blir det bara fel dessutom fick jag panik över vad jag ska ha på mig i morgon.

Senare under kvällen löste älskling mitt probelm, han skjutsade mig till fifty, gav mig pengar och sa att jag fick gå in och köpa en klänning. Det var underbart sött av honom! :)


 

Denna klänning ska jag ha i morgon! :)


När vi sedan kom hem igen så åkte Andreas i väg för att umgås med sina vänner. Ja jag har sen dess, nattat Charlie och slagit in julklappar samt skrivit och satt juletiketter på alla klappar.



I dag fyller mamma 46 år, Grattis! :) <3

 


Nu ska jag kika televison :P


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards