Alla inlägg den 21 december 2010

Av Sandra Ljung - 21 december 2010 21:12

I dag skjutsade Andreas mig & Charlie hem till Mathilda & Theo innan han åkte till jobbet. Där var även Mathildas lillebror Liam. Pojkarna bytte julklappar, Liam hjälpte Charlie att öppna sitt paket som innehöll en nicke nyfiken i pyjamas med en god natt saga. Efter paket öppnandet så åt vi lunch. Charlie somnade en stund senare.

Ja sedan tittade vi lite på tv, pratade och lekte med pojkarna. Sedan vart det dags för middag. efter middagen väckte jag Charlie och efter att ha klätt på oss ytterkläderna tog vi bussen hem.


                                                                           

När klockan närmade sig sju var vi hemma och då fick Charlie sin middag. Sen dess har vi bara tagit det lugnt. Nu sover Charlie efter en timmes nattande med två flaskor välling, god natt saga och musik.

Jag ligger nu och tittar på en film på kanal 5, Surviving Christmas, jag har sett den förr men minns inte så mycket från den så man kan ju se den igen.


Nu ska jag göra mig lite glögg med äppel & kanel smak, gott! Fast vanlig glögg är godare.


Åh i veckan kommer mitt paket från hm! Det ska komma den här veckan men jag börjar bli lite orolig m det kommer att hinna fram eftersom att det inte har skickats ännu. Jobbar posten på Torsdag?


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards