Alla inlägg den 22 december 2010

Av Sandra Ljung - 22 december 2010 21:58

Tänk nu är det bara två dagar (inte ens det) kvar till julafton, jag tyckte att det nyss var jul! Åren går ju så fort, det här året har gått väldigt fort.


I dag det varit en hemmadag, var endast i väg till matpunkten en sväng. Jag har diskat en jätte stor disk, tvättat, plockat, gjort klar alla tackkort och självklart lekt med min busunge :P


I morgon ska vi julstäda här hemma, skicka i väg tackkorten, hämta ut mitt paket, slå in lite julklappar och handla en del.

I morgon kväll kommer Lillill hit och vi ska äta morotssoppa och byta julklappar samt dricka en massa glögg.


// Sandra




Av Sandra Ljung - 22 december 2010 16:26

Mitt paket från hm har anlänt till coop nu, eller snart, om en halvtimme får jag hämta ut det!


 

Snart så hänger denna skönhet i min garderob. hmm eller ja ligger ihopknölad som allt annat?, jag måste skräpa mig!

Dock så tänker jag inte hämta ut paketet förrens i morgon, håller mig inne från kylan i dag.


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards