Alla inlägg den 3 december 2010

Av Sandra Ljung - 3 december 2010 22:09

I morse åkte Andreas till Sandviken för att hämta en spis så Charlie & jag har varit hemma själv i största delen av dagen. När klockan var fyra-halv fem kom Andreas hem igen, spisen såg alldeles för stor ut men det kanske går att klura in den ändå, fast då måste vi at bort ett skåp och sänka spisen.

Ja när Andreas precis hade kommit hem så skjutsade han mig & Charlie hem till Mathilda, Lars & Theo. Charlie åt sin middag där och oj vad han åt! först en macka sedan en hel barnmatsburk och efter det en massa stuvade macaroner och köttbullar, haha. Mitt lilla matvrak :P

Charlie och Theo lekte lite och sedan kom Andreas och hämtade oss efter sju.


Min familj <3



Då åkte vi och handlade lite fredagsmys, ost & kex.

När vi kom hem tittade vi på idol, Charlie somnade inte förrens halv nio-nio.

Ja sedan dess har vi kikat på tv och ätit ost & kex.


I morgon ska vi åka och äta hos Andreas föräldrar men annars är inget planerat.


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards