Alla inlägg den 8 december 2010

Av Sandra Ljung - 8 december 2010 22:18

Jag ligger här och funderar på vad i helskotta jag gjorde i går? Helt ärligt så minns jag inte, knäppt! Jag minns att jag tittade på desperate housewives och sedan cougar town samtidigt som jag satt och pysslade med tackkorten. men vad tusen gjorde jag på dagen? haha, ja jag var antagligen bara hemma men jag har för mig att jag gjorde något som jag tänkte skriva om här. ajja, stunt samma! Tankspridd! eller kanske börjar jag bli senil?


 

I dag minns jag i alla fall vad jag har gjort. Charlie, jag & svärmor åkte till min farmor och farfar i Kilafors. Där permanentade jag farmors hår och gud så längesen det var jag rullade permanent! Första spolarna tog tid men efter en stund fick jag in snitsen, dock så hade farmor för lite spolar men jag lyckades fixa till det i alla fall och hon vart nöjd! :) Hos farmor och farfar fick vi en massa gott och onyttigt fika. Linda & Pappa kom också dit en sväng.

Efter permanenten och fikat drog vi vidare. Svärmor bjöd mig på maxmat, vilket satt väldigt bra i magen då! Sedan åkte vi till Rusta där vi köpte nytt golv till köket här hemma. Andreas, hans pappa och en elektriker har satt in den nya spisen i dag, mycket större och finare! Nu ska vi även byta golv.

Efter rusta styrde vi kosan hem till Ljusdal igen.


Sedan dess har jag matat Charlie, tittat på tv, blivit sur för att tvn slutade fungera (det var väl något med nätet), kollat på alla missade avsnitt av julkalendern på datorn (dvs alla utom första), nattat Charlie, fått igång tvn igen, hängt tvätt och nu bloggar jag.


I morgon blir det lånprat på banken. Hoppas det går vägen!


Charlie är på bättringsvägen nu, vilket är väldigt skönt. Det hesa är borta och det låter som slemmet i halsen har försvunnit. Dock så är han lite mer snorig nu och hostar lite ibland.

I morgon kanske han är helt frisk.


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards