Alla inlägg den 20 december 2010

Av Sandra Ljung - 20 december 2010 23:16

Måndagskväll och klockan är kvart över elva, börjar bli ganska trött men ett inlägg får det bli ändå och sedan sängen.


Ja jag börjar från i Lördags då efter som jag senast skrev i Fredags.

I Lördags var vi bara hemma, myskväll framför tvn.


I går åkte vi hem till Anna, Per, Karl-Axel & Oskar och grattade Karl-Axel som fyller tre i dag. Charlie tyckte att det var väldigt gott med Chokladboll.

Andreas satte in lister i köket, det blir bätte & bättre där inne :)


I dag gick jag ut med Mathilda & Theo på Ljusdal för att julklappshandla. Nu är jag klar med alla julklappar! Charlie ska få badleksaker, prasselbok, mjukisdocka, nalle puh & tiger saga på skiva med tillhörande bok och ett instument (ett sånt där som man slår med pinnar på så blir det pling ljud).

Efter shoppandet gick vi hem hit. Andreas hade börjar med lunchen. Charlie var hungrig och trött så han fick mat föra oss andra och sedan efter mycket övertrötthets skrik så somnade han.

En stund efter lunchen när Andreas hade åkte till jobbet så gick vi ut igen. Vi mötte Lillill ute på Ljusdal efter att hon hade slutat jobba. Då gick vi och tog en fika på finess. Efter fikat gick Charlie och jag hem igen.

Plutten fick middag och klockan sex kom Andreas föräldrar och hämtade oss och vi följde med till Anna, Per, Oskar & Karl-Axel, för att gratta Karl-Axel igen.

Vi var hemma igen runt halv nio och då nattade jag Charlie. Sedan har jag gjort klart nästan alla tackkort, måste skicka i väg dom i morgon. Ja nu sitter jag här (eller ligger i soffan) och ska snart gå och sova.


I morgon ska jag & Charlie förmodligen åka till Mathilda & Theo. Charlie & Theo ska byta julklappar. en mini julafton.


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards