Alla inlägg den 1 december 2010

Av Sandra Ljung - 1 december 2010 21:25

I morse klev jag upp med Charlie och medans han åt sin gröt så tittade vi på julkalendern, som tyvärr inte verkar vara någon höjdare, inte alls som när man var liten själv. Men ja det kanske är för tidigt att döma än.

Första luckan på våra chokladkalendrar öppnades självklart också, Charlie uppskattade smaken av choklad väldigt mycket :P


10:10 åkte jag med tåget till Gävle och fy tusan vad kallt det var ute!

I Gävle hittade jag lite saker, en vinterjacka, mascara, nagellack, födelsedagspresent till mamma och en julklapp till Andreas. Rabatten som jag hade på hm vart inte utnyttjad, köpte faktiskt ingenting där.

När jag hade hittat till tandläkaren (som har flyttat) så var klockan tio över tre och jag hade inte tid förrens halv fyra. Men jag satt och väntade och klockan vart halv, och tjugo i och kvart i kom dom och hämtade mig. Dom spände bara tandställningen ganska rejält. När jag var klar där så var klockan någon minut över fyra och mitt tåg hem gick kvart över så jag fick lite bråttomt. Jag skyndade mig till tåget och hann dit, men tyvärr så hann jag inte köpa något att äta, hade inte ätit något på hela dagen, så jag var ganska väldigt hungrig. Tåget var proppfullt men det var ganska väntat.


 


När jag äntligen kom hem så lagade jag mig mat och en stund senare kom Andreas föräldrar hit med Charlie. Vilken energi Charlie hade när han kom hem! han kastade sig runt och skrattade när jag höll på att byta till pyamas på honom och han hade en väldig fart när han var på golvet, haha.

Halv nio somnade han.


I morgon ska vi umgås med Mathilda och Theo.



//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards