Alla inlägg den 29 september 2010

Av Sandra Ljung - 29 september 2010 20:48

I morse när jag vaknade var jag sjuukt trött! Men jag var tvungen att kliva upp ändå. Jag lagade frukost till Charlie och sedan låg vi och tittade på tv tills han somnade och då gick jag och la mig igen jag med.

Han sov inte speciellt länge, när han vaknade igen var jag lika trött som innan.

Efter att ha varit på affärn och tagit en dusch så piggnade jag till.


Ett tag efter att Andreas hade åkt till jobbet så gick jag och Charlie ut på Ljusdal för att träffa Mathilda och Theo.

Vi tog en fika på finess och sedan skulle Mathilda och Theo åka hem och jag & Charlie gick hem till oss.

Sen dess har vi bara varit hemma. Charlie somnade vid sju men vaknade en sväng halv nio och hade ont i magen.


 


På Lördag är det dop. Jag funderar om det är något som måste fixas, men kommer inte på något. Vi får ju så mycket hjälp :) Det enda vi har behövt att göra är inbjudningskorten (som vi även fick hjälp med) och boka in dopet och hon som ska sjunga.



//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards