Alla inlägg den 9 september 2010

Av Sandra Ljung - 9 september 2010 21:27

Andreas ringde mig i dag från jobbet och berättade att han har fått mer jobb! Vilket är skit bra :P Det skulle vara sista veckan nu, men troligtvis så har han fått jobb ett år framöver. är jätte glad för hans skull, och för vår skull. Nu känns det mer aktuellt att titta på ett större boende :)


I dag har jag och Charlie bara varit hemma. Sanna och Lillill kom hit en sväng på eftermiddagen och lyssnade på psalmer till dopet med mig, men jag vet inte riktigt vilken det blir ännu, dom tyckte sol och måne men vi får se vilken det blir :)


Så här ser dopkortet ut, fast utan text.


Här är det andra dopkortet jag gjorde.



Charlie somnade tidigt i kväll, vid halv åtta ungefär. Men han har bara sovit en ca timme på hela dagen i dag så det var inte så konstigt.


Nu ligger jag och tittar på Liar Liar.


//Sandra

Av Sandra Ljung - 9 september 2010 00:46

Kvällen har jag spenderat framför datorn och tvn, men mest datorn. Jag tittade på idol men sen var resten av programmen jag skulle se bara på i bakgrunden.

Jag har suttit och fixat till dopet. Gjort Klart dopkortet och gjort en lista på vad som är klart och vad som behöver göras, samt gjort en gästlista, just nu är det 46 personer som står med på listan, men det kommer att tillkomma fler, jag har inte skrivit upp vilka kompisar Andreas ville bjuda.

Det kommer bli ett ganska stort dop.


Nu kom Andreas hem.

Jag är inte trött även fast klockan snart är ett! Jag har varit uppe sen klockan sju i morse ungefär. Men jag drack en kopp kaffe tidigare, så det kanske är den som håller mig uppe.


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards