Alla inlägg den 1 september 2010

Av Sandra Ljung - 1 september 2010 21:30

Jag är trött, men jag har ingen ro att sova. Jag vet inte, men jag kan typ inte somna innan Andreas är hemma, om jag lyckas somna så sover jag jätte lätt och vaknar flera gånger.

Så då blir jag sittandes här och skriver inget vettigt alls :P


Charlie får vara med på bild, som vanligt. Men han är ju världens sötaste :)


Jag har nyss tittat på fångarna på fortet och lagt min nybegagnade klänning i blöt (den måste tvättas för hand).


I morgon är planen att bara ta det lugnt. Måste gå och handla lite på förmiddagen bara, det ekar nästan i kylskåpet nu.

Eller jag måste städa och tvätta lite i morgon med, men annars ska jag ta det lugnt.


Tdigare i dag när Charlie låg och lyssnade på musik, så gav jag honom en napp när jag la ner honom, när jag senare gick för att titta till honom så hade han en annan napp i munnen, haha. Sötnosen hade bytt napp.


Jag kikade på inbudningskort till dopet i dag, men fem kort kostade typ 40kr, och jag måste ju köpa typ 30-40 kort så det skulle ju bli svin dyrt. Får kanske sitta och pyssla ihop något själv.


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva längre, hjärnan är trött. När man är över trött då brukar man kunna skriva mycket, då bara skriver man och sen blir det som det blir, haha.


//Sandra

Av Sandra Ljung - 1 september 2010 16:41

Första September, nu är hösten här på riktigt.

Jag är helt slut efter trippen till Hudik i dag, benen värker och det känns som att jag skulle behöva någon timmes sömn. Vädret har varit super fint hela dagen, men i skuggan var det lite kyligt.

Vi fyndade en del, jag köpte en kajal och läppglans på hm sedan köpte jag en tunika/klänning på second hand och efter det köpte jag ett gosedjur till Charlie (eller det är två gosedjur som sitter ihop) och ett till läppglans på åhlens. Vi käkade på Lilla paris tror jag det hette, oj vad mycket mat man fick, jag åt en calsone hudik (som calsone special) och Lillill skulle äta en kebabrulle men kebaben var slut så hon åt kycklingrulle istället, men dom var verkligen stora.

Vi hade en bra dag i Hudik, men som sagt nu är man ganska slut, jag somnade till och med på bussen på väg hem.


Charlie på bussen till Hudik.


  Gosedjuret(en) som jag köpte till Charlie.


  Sminket jag köpte.


När vi kom hem fixade jag middag till Charlie, spaghetti och köttfärsås. Nu ligger han och lyssnar på musik och jag ligger i soffan och tittar på one three hill, dricker lätt dryck och bloggar.


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards