Alla inlägg den 12 september 2010

Av Sandra Ljung - 12 september 2010 22:36

I dag har jag gjort klart alla inbjudningskort och skickat i väg dom. Förutom det så har jag inte gjort så mycket, tittat på tv, lagat mat, tagit reda på tvätt, duschat och gjort mig i ordning.


Lite saker jag använde till dopkorten.

högen med brev.                  Presentpappren.                   Klistermärkerna.


Lägger inte in någon bild på det färdiga resultatet, gästerna får se dopkorten när dom får dom först :P Tänkte lägga ut en bild men Emelie tyckte inte att jag skulle göra det, och hon ar rätt.


Nu tänkte jag lägga in lite bilder på Charlie från de senaste dagarna :)


I går innan vi åkte till Andreas föräldrar. Världens sötaste!


 
Sitter och käkar majskork och tittar på tv, haha :P



Försöker bygga koja? haha. GOFIS! :)


Underbaraste underbara Charlie <3


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards