Alla inlägg den 22 september 2010

Av Sandra Ljung - 22 september 2010 19:18

Charlie somnade ca tio i sju, men han hade varit vaken sen klockan tre ungefär.


I dag steg jag först upp med Charlie 06:30, då käkade vi frukost och tittade på film. Charlie somnade till filmen så då gick vi och la oss igen. När klockan var 10:30 steg vi upp igen.

Jag gjorde mig i ordning och gick till delins. Där köpte jag 30 liter välling, barnmatsburkar, baby wash, bubble bath (till Charlie), mjölk och ostsås. haha brist på saker att skriva om, så jag skriver vad jag handlade :P


Han var så liten där, nu skulle han knappt få plats i korgen :P <3


Resterande av dagen har jag och Charlie bara varit hemma. Han lyckades plocka ur nästan alla saker fårn en kasse där alla leksaker ligger. Och han ställde sig i krypställning men hamnade på mage igen ganska snabbt.

Det är kul att få se alla framsteg han gör, jag skulle inte vilja missa det.


I kväll blir det Idol och sedan blir det säkert något annat man kan titta på, och jag ska diska och plocka lite. Måste hålla ordning nu när det är städat så att det inte blir jätte stökigt igen.


I morgon kommer Linda hit vid fyra tiden :) Det är kul med lite systertid. Längtar tills Emelie kommer hem! Hon fyller 22 år idag, Grattis syster =)

Jag älskar mina systrar.


// Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards