Alla inlägg den 3 september 2010

Av Sandra Ljung - 3 september 2010 20:45

I dag hämtade jag mina saker från hm på coop. Allt var jätte bra, Andreas beslag tog örhängerna och stod och testade dom inne på toaletten, haha, han såg ganska rolig ut :P och han lyckades självklart tappa en plupp som sitter bakom örhänget och vi har inte hittat den än, men den kommer väl fram :)


<3


Charlie är fortfarande vaken, han somnade en sväng vid sju och sov en liten stund. Men jag tror att han kommer somna snart igen.


Andreas är hemma hos en kompis och kollar på fotboll och dricker öl, så han kommer nog hem i natt någon gång, eller ja inte så sent för han ska ju jobba i morgon.


Jag sitter här och bloggar med Charlie brevid mig och kikar lite på föräldrarfällan.


//Sandra

Av Sandra Ljung - 3 september 2010 12:32

 
Jag, när jag var liten.


Min kusin Anneli som jag lekte mycket med när jag var liten hade hittat en gammal "mina vänner" bok, som jag självklart hade skrivit i (först till och med). Hon skickade det jag hade skrivit till mig...


Förnamn: Sandra
Efternamn: Ljung
födelseår: 1990
månad: Augusti
Dag: 25
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Grön
Vikt: 35
längd:1.30
Mina syskon: Linda och Emelie
Bästa årstid: Sommar
Jag spelar: ingenting
Bästa bok jag läst: Kalle Anka
Det bästa jag vet: fylla år
Det värsta jag vet: bli tvingad
Älsklingsrätt: Smörgåstårta
Min idol: Hjalle och heavy.
Fritidsintressen: Leka
Jag är med i förening: Milko
Jag vill bli: Skådespelare


Haha, jag hade till och med skrivit fel på datumet då jag fyller år, jag fyller ju den 26. Jag vet inte riktigt hur gammal jag var där, men kanske runt sex år. Det mesta har ju ändrats nu när man har blivit "stor", men en del saker är fortfarnde det samma. Det var kul att läsa! :)



Nu ska jag fixa lite lunch! korvstroganoff och ris :)


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards