Alla inlägg den 25 november 2010

Av Sandra Ljung - 25 november 2010 21:07

I morse vaknade Charlie runt sex-halv sju, jag gav honom frukostgröt som vanligt, efter frukosten brukar han somna och jag bruka gå och lägga mig igen. I dag ville han vara vaken. Han var vaken ända tills klockan 12!

Då gick vi ut med vagnen för att luncha med Mathilda, Theo och Mathildas barndomsvän Elin på finess. Efter en mycket god nachotallrik så vaknade Charlie och då fick även han lunch.

Efter allt ätande så gick vi på coop och sedan på dollar. Efter dollar så gick jag och Charlie hem.


Och ja, sedan dess har vi varit hemma bara, Charlie somnade vid åtta (vilket är bra, för så kanske han inte vaknar i natt) Jag har bara kollat på tv sedan han somnade.


I morgon ska vi träffa Mathilda och Theo igen. Då är det dags för julpyntsshopping :)

Tänk att det redan är första advent på söndag! Helgen kommer att vara fullspäckad med julstädning, julpyntning och förmodligen julbakning :P


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards