Alla inlägg den 18 november 2010

Av Sandra Ljung - 18 november 2010 22:09

Nu har jag gjort om bloggen igen, jag är nöjdare nu än i går men helt nöjd är jag inte.


I dag har det varit en hemmadag. Charlie fick ett bad vid lunch och som vanligt vart det dyngsurt överallt! Lillplutten älskar ju att plaska.

Annars har jag tvättat lite och städat ut Charlies garderob. Även fast lite kläder rensades bort så fick jag trycka in kläderna i garderoben så att dom skulle få plats, jag antar att det kommer att se ut som ett bombnedslag där om några dagar igen.


Bilden är inte från i kväll..


Charlie somnade före sju i kväll, då var han helt slut. Han somnade nästan när han höll på att äta kvällsvällingen.


I dag fick Charlie mig att börja skratta så att det kom tårar. Han smackade med läpparna och då gjorde jag det med vilket ledde till att han fortsatte och så höll vi på. Okej, det kanske inte låter så kul när jag skriver det här, jag antar att man måste ha varit här för att förstå riktigt :P Han är ju så jäkla söt!


I morgon ska jag umgås med Sanna & Lillill. Det vi har planerat för kvällen är att jag ska färga Sannas hår och kanske klippa Lillill, sedan ska vi spela spel och dricka lite alkohol. Å ja sen får man se vad kvällen har att erbjuda. Kul ska det bli! :)


//Sandra

Av Sandra Ljung - 18 november 2010 00:22

Håller på att redigera om bloggen, istället för att bli nöjd någon gång så blir jag bara irriterad på att jag aldrig blir nöjd!

Nä nu är jag trött. Bäst att gå och lägga sig.


God natt!

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards