Alla inlägg den 8 november 2010

Av Sandra Ljung - 8 november 2010 18:58

  UNDERBARASTE   <3



I dag vart det en vilodag. Dock så känner jag mig lite sämre än vad jag gjorde tidigare i dag.

Nu ligger Charlie i sängen, lyssnar på musik och ska sova. Han har busat hela dagen och han höll på att somna när han fick kvällsvällingen men en stund efter att jag lagt honom i sängen så började han att gnälla, nu när jag knäppte på musik så vart han tyst, han somnar säkert snart.


I morgon kommer Marze hit så vi hinner träffas en gång till innan hon åker tillbaka till Norge. Lillill blir förmodligen också med. :)


Resten av kvällen kommer att bestå av tv, diskning och sedan sömn.


//Sandra

Av Sandra Ljung - 8 november 2010 13:08

Usch, fortfarande förkyld! halsontet har börjat gått över, men nu har jag blivit snuvig och hostig istället. Men det är väl sådant som hör vintern till.


Jag har gjort om min blogg lite, vilket kanske syns, igår och i dag. Den vart bättre nu tror jag, men jag är inte riktigt nöjd, men jag vet inte vad jag ska göra mer så den får se ut så här tills vidare.


 

Charlie har vart uppe och busat hela morgonen, han ska hela tiden vara där han inte får vara, leka med salddarna, tvspelet, brödrosten och ja sådant som inte är leksaker. Hela tiden får man spriga och lyfta iväg honom. Busunge!

Klockan tre i natt vaknade jag av att han gnällde och när jag öppnade ögonen så såg jag att han hade ställt sig upp i sängen och stod och tittade på Andreas & mig, haha. Han fick en flaska vällning och sedan somnade han om igen.


Nu sussar han igen, men kommer nog vakna om en liten stund och då är det full fart igen.

Andreas har åkt och lämnat in bilen på lagning. Jag har precis gjort klar maten och väntar på att han ska komma hem. I dag blir det lasagne, mumma!


Vad jag & Charlie ska hitta på i dag har jag inte planerat ännu. Man får helt enkelt se vad vi får lust till.


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards