Alla inlägg den 6 november 2010

Av Sandra Ljung - 6 november 2010 13:26

I Torsdags åkte jag och Charlie till mamma, Leif och Linda. Mormor, mamma och Linda kom och hämtade upp oss på stationen. Innan vi åkte hem till mamma så hälsade vi på mormor, där fick vi en massa fika. Charlie tyckte att det var väldigt gott med sockerkaka :P

När vi kom hem till mamma så började Linda och jag att fixa maten och mamma och Leif åkte och införskaffade en spjälsäng.

När dom kom hem igen så käkade vi, tunnbrörulle, en av dom absolut godaste maträtterna.


När Charlie hade somnat så började vi att kika på film och äta en massa godis. Första filmen vi kollade på var Grottbjörnensfolk, helt okej. Den andra hette sjöfartsnytt, den var bara seg.

Efter två filmer var vi trötta och gick och la oss.


 

I går åt vi en brakfrukost. Sedan klippte jag mammas hår, hon vart riktigt nöjd :)

Charlie ålade sig fram till lådan där pyret och hennes kattungar låg och sedan kikade han ner och sa "hej", haha han är så söt.

Charlie har gjort många framsteg nu på sistonde, det går så fort, Efter att han hade badat så kröp han när han jagade pyret (han har krypt en gång förut när pappa var barnvakt) och på morgonen ställde han sig själv upp i sängen, dagen innan ställde han sig upp med hjälp av en kartong här hemma.


 


Vid fem tiden tog Charlie och jag tåget hem igen.

I går kväll hade vi myskväll, kikade på idol och sedan på en film med Chips och glass.


Jag börjar bli sjuk, jag kände av det i går när jag vaknade, att jag hade ont i halsen och i går kväll förs jag jätte mycket. I morse när jag vaknade hade jag ingen röst, men nu har jag fått den tillbaka men jag har fortfarande ont i halsen.


Nu ska jag laga mat snart, sedan får man se vad dagen har att bjuda på. Det kanske blir filmkväll med save och Lillill i kväll.



//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards