Alla inlägg den 3 november 2010

Av Sandra Ljung - 3 november 2010 21:55

I dag åkte vi till bvc för att väga och mäta Charlie, som vanligt verkade han tycka det var jätte kul att vara där (förutom när han får spruta då). Nu väger han 9,610 kg och är 72 cm lång. På bvc sa dom att han är exemplarisk (ja man får skryta om sitt barn), och det är ju alltid kul att höra att han växer precis som han ska :)


Det bästa     <3


Efter bvc åkte vi till coop och införskaffade lite mat. Sedan åkte vi hem och lagade maten.

Andreas åkte till jobbet. Jag och Charlie har varit hemma hela dagen. Pluttus har varit vaken hela dagen nästan så han somnade någon minut över sju i kväll.

Jag har spenderat kvällen med att kika på tv, städat, diskat och bytt sängkläder.


I morgon åker jag och Charlie kanske till Bollnäs till min kära mor, och stannar där tills på Fredag. Om det inte blir i morgon jag åker dit så blir det på Fredag.

Vi är bjuden på 40års fest hos min moster på Lördag och om vi ska dit så är det lämpligare om jag & Challe åker till mamma på Fredag. (oj vad många Fredag det blev!)


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards