Alla inlägg den 14 november 2010

Av Sandra Ljung - 14 november 2010 16:57

Nu sitter jag hemma hos pappsen. Vi har nyss käkat bakad potatis med skagenröra, så jäkla gott! Nu sitter vi i tvrummet och ska titta på film (red eye).

Efter filmen blir det tårta och klockan åtta i kväll avgår mitt tåg hemåt.


När jag kom hit i dag så åkte vi och hälsade på farmor & farfar, där fikade vi fikabröd och tårta och spelade lite super nintendo. Charlie fick en ny overall av farmor, jag hoppas att han kan ha den, det finns en liten risk att den är för liten.

När vi kom hem till pappa så började vi med maten direkt hungriga som vi var. Medans maten stod i ugnen så spelade vi ett parti fia med knuff och jag tog hem segern :P Under spelets gång så kom även Lindas pojkvän hit. Och sedan käkade vi den mycket välsmakande middagen.


   

Enda bilden jag hittade på pappa, på Lindas dator men- Min pappa :) <3


När jag kommer hem i kväll så blir det förmodligen bara tv och sedan sängen, är super trött redan nu. Charlie vaknade halv åtta i morse så jag har varit uppe sen dess och i natt somnade jag inte förrns tre, så min trötthet är inte så konstig.


Nu ska jag titta på film, pappa tycker att jag är osocial och det är ju faktiskt hans dag i dag :)


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards