Alla inlägg den 2 november 2010

Av Sandra Ljung - 2 november 2010 21:35

Nu sitter jag här hemma i soffan och tittar på desperate housewives samtidigt som jag tänkte skriva lite här.


I dag kom Natha hit och hälsade på. Vi pratade och kikade på kort och sedan åkte hon hem, tiden gick jätte fort så vi hann inte med så mycket mer :P

När hon skulle åka hem så följde jag & Charlie henne till tåget. Sedan tog vi en tur runt kyrksjön, det var skönt med en promenad även fast det var ganska kyligt i dag.

Resterande av dagen har Charlie och jag bara varit hemma.

När plutten hade somnat så tog jag fram mina frisörpapper och skrev brevet som jag ska lämna till salongerna när jag söker, det är inte klart än men nu har jag i alla fall börjat.

Jag längtar tills jag får börja jobba! Självklart är det mysigt att vara hemma med Charlie, men det ska bli kul att få fortsätta min utbildning och såsmåningom göra gesällen :)


 


Nu ska jag kika på tvn och sedan göra lite nytta här hemma.


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards