Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Sandra Ljung - 29 oktober 2010 07:57

God morgon!


Är trött som tusan, steg upp med Charlie klockan sju i morse. Nu har han nyss ätit frukost och sitter och tittar på barnpogram, Andreas står i duschen och jag ligger i soffan och vilar lite.


Efter 11:00 i dag ska vi åka till Andreas föräldrar och gratta Andreas mamma som fyllde år i Tisdags.

Vid fem tiden åker vi mot Bollnäs, jag, Andreas, Charlie, Lillill & Daniel ska sova hemma hos pappa i natt.  Där blir det en massa smörgåstårta, Lindas klass har gjort smörgåstårtor och både jag & pappa har beställt, så det är två stora smörgåstårtor som måste ätas upp innan dom blir gamla.

På väf till Bollnäs ska vi förmodligem stanna på någon affär och handla det sista till halloweenfesten i morgon.


 


Jag ska inte ha klänningen som jag beställde (på halloweenfesten), utan jag har lånat en som passar mycket bättre av Lillill. Glitterspray är något jag måste införskaffa i dag.

Det kommer bli skit kul! Först ska vi alla träffas hemma hos mamma och där ska vi göra oss i ordning tillsammans. 19:00 ska vi vara på herrgården till 02:00.


// Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards