Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Sandra Ljung - 13 oktober 2010 19:22

Dagen började med att jag försov mig. Lillill frågade i går om ja ville följa med henne till hudik en sväng i dag och jag sa kanske. När jag sedan la mig för att sova så hade jag bestämt att jag skulle göra det och jag ställde klockan på 07:00 (vi skulle åka nio).

Morgonen kom och klockan ringde men jag måste ha råkat stäng av den, för jag vaknade kvart i nio och såg att Lillill hade skickat ett sms. Så jag hann inte följa med till hudik.


Men när Lillill kom hem från hudik så kom hon hit och sedan gick jag, Lillill och Charlie till dollar.

Som vanligt när man är på dollar så började Charlie att gnälla, jag tror att han har något emot den affären, haha.


Sedan gick Lillill till delins för att handla med sin mamma och Charlie & jag gick hem.

Sen dess har vi inte gjort mycket, Charlie har sovit och jag har suttit här och vid tvn.

Nu sitter Charlie i babysittern och leker, men han börjar ledsna så jag måste ta upp honom snart.


 


I morgon kommer Lillasyster och jag ska klippa och färga hennes hår! :D kulkul!



I dag blir Charlie åtta månader! STORPOJKEN :)    

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards