Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Sandra Ljung - 6 oktober 2010 20:21

I dag har jag & Charlie vart på Nyfiket och lunchat med Sanna & Lillill. Det var jätte god mat, något omelett liknande med sparris och parmesán.

Efter lunchen gick vi och fixade ansökningspapper till dagis. Sedan tog vi en tur på Ljusdal, kikade lite i olika affärer.

Efter det gick vi hem till oss och spelade 8bitars super mario 1.

Sedan var Sanna och Lillill tvungen att gå eftersom att Sanna skulle skjutsa Lillill till jobbet.


Resten av dagen har jag inte gjort mycket, glott på tv nästan bara.



Lägger upp lite bilder från i Lördags och Söndags då Charlie oh jag sov hos Lillill i Lillhaga.


 

Nikita.


 

Lillill.


 

Jag.


På Lördagen tog vi det bara lungt och kikade på film. Jag som var helt slut efter dopet somnade i soffan.

Bilderna vart ganska otydlig eftersom att det var så mörkt oh mobilkameran är väl inte den bästa :P


 

Charlie låg och sov, här har han nyss vaknat :)


Sötplutt.


Morgan oh Charlie, dom är lika gamla och mycket goda vänner, haha.


 

Morgan.


Sötisar.


:)


På söndagen kikade vi på lite mer film och knäppte kort på Charlie och Morgan.

Klockan 15:45 kom Andreas och hämtade oss, sedan åkte vi hem till Andreas föräldrar där vi vart bjuden på mat :)



I kväll blir det tv-tittning (kollar på bonde söker fru nu) och tvätthängning.


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards