Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Sandra Ljung - 16 oktober 2010 17:22

usch, jag tror att jag börjar bli sjuk! har varit trött och hängig hela dagen. Hoppas det är något som går över snabbt!


I går var jag på skräckfilmskväll hemma hos Sanna. Lillill, Mikaela, Sofie och Linn var också där. Först kikade vi på psycho och sedan på en annan film som jag nu inte minns namnet på, men ingen av dom var speciellt bra. Efter dom filmerna så började vi att titta på rose red, men den är ju så himla lång så vid 12-01 tiden gick jag hem. Även fast filmerna inte var någon höjdare så var det ändå mysigt, kul att träffa alla tjejerna och skönt att få komma hemifrån lite :P


I Torsdags var ju Linda här. Först så handlade vi och lagade lite mat sedan när Charlie hade somnat så gjorde vi avtyrck av hans hand och fot i något slags gips. Vi försökte när han var vaken men då var det minst sagt omöjligt, när han sov gick det bättre :)

Sedan klippte och färgade jag Lindas hår, och hon vart nöjd :P


Jag tog bara det värsta på topparna och klippte yttre designen i helform. Sedan klippte jag lite ökade längder. Och sist av slutade jag med att klippa en tjock lugg i helform.


Efter klippningen och färgningen så la vi oss i soffan för att titta på film, men vi orkade inte kolla länge, så det vart till att sova istället.

Inte så långt efter att vi hade lagt oss så kom Andreas hem från jobbet.



Nu är Andreas och byter till vinterdäck på bilen. Charlie har somnat, jag funderar på om han kanske har lite feber, han är alldeles rödblommig om kinderna.

Jag la mig i soffan för att kika film men jag vart fast framför datorn istället, så nu måste jag starta om filmen :P



//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards