Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Sandra Ljung - 7 oktober 2010 21:52

I dag klockan 12:10 åkte jag & Charlie till Bollnäs för att träffa Natha. När vi kom fram så gick vi och kikade på stan en sväng, sedan gick vi på krokanen och fikade. Dom har ju så sjukt goda blåbärsmuffins där! Charlie fick dop-presenter av Natha, hon kunde inte komma på dopet eftersom att hon var sjuk då. Han fick en jätte fin sparbössa som föreställde ett tåglok och en gosedjurskanin med super långa öron (han har fått en sådan kanin av mamma med i dop-present, men nu har han tvillingar, haha).

Efter fikat tog vi yttligare en tur på stan. När klockan var 15:10 åkte jag och Charlie hem.

Det var kul att träffa Natha, man gör ju inte det så ofta.


När vi kom hem fick Charlie middag. Jag var super hungrig, innan jag åkte

till bollnäs hann jag inte äta något, så jag värmde stuvade macaroner


 


Efter att Lillill hade slutat jobbat klockan 17:00 så kom hon hit. Vi har kikat lite på tv, lekt med Charlie och tittat på dyra fina villor som är till salu (man får ju drömma :P).

Charlie somnade vid sju i kväll, man blir trött när man är utepå :)

Lillill gick hem för en timme sedan ungefär.


I kväll slutar Andreas tidigare, så han kommer hem nu snart. Hans kollegor ska åka på finlandskryssning i morgon, men Andreas vart hemma så han ska jobba i morgon istället och börjar 07:00.


I morgon blir det kanske middag och dricka med flickorna, men jag vet inte riktigt om jag blir med än. får se, får se :)


 


åh, i veckan en dag började Charlie att åla sig fram på golvet, så nu gäller det att ha extra koll på honom. Han kan även stå själv och hålla i bordet :)


I dag har jag fått en ny kusin, lilla Tyra, jätte söt! :)



//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards