Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Sandra Ljung - 19 oktober 2010 23:14

Jag kanske ska börja med vad jag har gjort dom senaste dagarna. Ja det är faktiskt inte så mycket värt att nämna. Eller i Söndags kom mamma, Linda & Leif hit och hälsade på. Charlie fick två jätte söta mössor, en med oranga elefanter på och en med lite olika bilar på. Det var trevligt med lite besök, och Charlie hölls sig vaken hela tiden dom var här och så fort dom hade åkt så slocknade han.

I helgen jag ett par skor av Andreas mamma, dom var jätte bra, snygga och med en klack som man kan gå i utan att få olidigt med smärta i fötterna.


 


I går var jag och Charlie hemma hela dagen, vädret vad kasst så vi tittade på film och lekte.


I dag kom Andreas mamma och Andreas farmor hit på besök. Charlie fick ett paket av Linnea (Andreas farmor), som innehöll en mjukisdress och ett par vantar. Charlie hade jätte roligt med presentpappret och snöret, riva och dra :P

Samtidigt som Andreas åkte till jobbet så åkte dom hem.

Sen dess har Charlie och jag varit ensam hela dagen.


 


 


Jag har suttit och tittat på halloween saker idag, som ska beställas i morgon :) På halloween ska vi på kilafors herrgård på halloweenfest, jag längtar!


Nu blir det till att sova snart, tröttheten börjar smyga sig på. Andreas ska jobba över i natt så jag har antagligen somnat när han kommer hem.


//Sandra


Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards