Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Sandra Ljung - 5 oktober 2010 23:02

I dag har Charlie och jag umgåtts med Lillill nästan hela dagen. Hon kom hit en stund efter att Andreas åkt till jobbet och gick för ett tag sedan.


 

Denna outfit hade Charlie idag,

som han fick av Sanna & Mikaela i dop-present :)


Vi har gått till coop och handlat och jag hämtade ut min nya jacka, som för övrigt var super bra!, jag är så glad att dom hade en kvar :)

Sedan gick vi hem hit och jag lagade mat, stuvade macaroner och köttbullar. Det var gott, men det gör ju skit ont när jag ska äta eftersom att jag har fått två stora blåsor längst in på tungan.

Lillill hjälpte mig att städa här hemma medans jag lagade mat, det var gulligt av henne.


 

Lillill & jag, vi knäppte lite kort med camen, haha.


Nu är jag jätte trött så jag somnar nog snart!


//Sandra

Av Sandra Ljung - 5 oktober 2010 11:52

Super trött i dag! Jag vaknade i morse av Charlie. Jag & Andreas gick upp samtidigt, men jag var bara vaken i 10 minuter ungefär sedan slocknade jag i soffan.

Jag vaknade ca 10:30 igen, men ändå är jag jätte trött!



//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards