Alla inlägg under augusti 2010

Av Sandra Ljung - 3 augusti 2010 20:11

I dag när jag hade vaknat och gjort mig i ordning så åkte jag, Andreas och Charlie och hämtade upp Andreas mamma för att sedan åka och hälsa på Andreas mormor. Men när vi nästan var framme så fick vi reda på att hon var på möte så vi åkte till något ställe där man kunde titta på och köpa verk av någon konstnär. Vi fikade också där och det var verkligen inte billigt.

Sedan åkte vi till en loppis och där köpte Andreas mamma ett lambi lamm till Charlie som han verkade uppskatta :) (han satt och gnällde i bilen men när han fick lammet så vart han tyst)

Sedan åkte vi hem till Andreas mormor men hon hade inte kommit hem än, så vi åkte tillbaka till Ljusdal och hem igen.


Älsklingälsklingälsklingälskling. 


När vi kom hem så lagade jag mat, ungstekt falukorv, ungstomater med vitlök, strips och fetaostsallad, mycket gott vart det :)

Sen har jag bara varit hemma, Andreas och Charlie åkte till flecke för att spela tvspel och dom skulle komma hem vid nio. Det är faktist ganska skönt att få lite egentid, man får ju inte det så ofta nu för tiden.


I morgon ska jag Klippa Mikaela och hennes systrar. Sedan ska jag och  kanske Lillill gå och köpa blekning till Linda och beställa klipptid till oss så att vi hinner klippa oss innan vi ska till Stockholm på fotografering.



//Sandra

Av Sandra Ljung - 1 augusti 2010 16:54

Redan Augusti! sommaren går så otroligt fort, snart är det höst och vinter. Nätterna är ju jätte kalla nu och något riktigt fint sommarväder har det inte varit på ett tag. Man får hoppas på att augusti blir fint.


I dag har jag varit och fikat med Sanna och Mikaela på Hemmavid.

Annars har jag bara varit hemma, diskat och lagat mat.


I går var vi hemma hela dagen. På kvällen åkte vi till flecke och spelade mariocart på gamecube.

Lillill var ganska dryg igår, eller jag skickade till Linda att hon skulle ringa Lillill (fast hon inte skulle det egentligen) och hon gjorde, och sen så gav Lillill igen 100 gånger värre så min telefon ringde flera gånger och folk trodde att det hade hänt något.


Charlie fick smaka morotspuré idag för första gången och han tyckte om det. Han värkar tycka om det mesta, inte potatis som man mosat själv då.

Gullplutten.


 

Andreas åkte iväg och skjutsade en kompis, jag sitter här och Charlie ligger och sover.


Jag trivs bra med min nya mobil :) Jag har köpt en penna till den så nu är det mycket roligare och enklare att skriva på den.


I kväll har jag inget planerat, man får se vad som händer. Blir nog bara hemma och tar det lugnt.


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards