Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Sandra Ljung - 15 augusti 2010 16:29

I dag sov jag otroligt länge! eller först så steg jag upp med Charlie vid åtta, och vi var uppe kanske en och en halv timme. Sedan gick vi och la oss igen. Andreas gick upp med Charlie när han vaknade nästa gång. Klockan kvart över ett kom Andreas och väckte mig, det kan man kalla sovmorgon!

Jag har väl en del sömn att ta igen sedan dom senaste sex månaderna.

Charlie har blivit riktigt duktig på att sova nu, han somnar vid tio på kvällen och vaknar vid åtta på morgonen.


 


Nu ligget plutten och sover, Andreas åkte till någon kompis och skulle titta på fotboll och jag har nyss tittat på en film "marry me" på kanal nio.


I veckan ska Lillill och jag gå till frisören och klippa oss, det ska bli så otroligt skönt att få göra något med mitt just nu hängade hår. Det är ju inte så lätt att klippa sig själv. Vi har ännu inte beställt någon tid men vi ska göra det i morgon.


På Lördag ska jag, Andreas och Charlie göra något men vi vet inte vad, mamma ringde för någon dag sedan och sa att vi är upptagen på Lördag till Söndag. En överraskning eftersom att jag snart fyller år, jag älskar överraskningar! :D

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards