Alla inlägg den 16 augusti 2010

C

Av Sandra Ljung - 16 augusti 2010 22:14

Jag har tråkigt! Charlie somnade för en liten stund sedan och Andreas jobbar ju fortfarande, på tvn visas bara skit eller sådant man har sett förut och datorn är inte speciellt rogivande. Om Andreas var hemma nu så skulle han säga "du kan ju alltid diska, tvätta eller städa" haha. Men det har jag ingen lust med, det har man väl nästan aldrig iofs.


 


Nu är resan till Stockholm bokad! Den 23/8 (om en vecka) klockan 19:14 åker vi :) Jajusste, jag har inte berättat att jag ska till Stockholm med Lillill. Jag, Lillill och Mysan (Lillills syster) ska bli fotograferade på Studio Stockholm 24/8, vi ska ha med oss tre olika outfits, håret och sminket ska dom fixa där på oss kostnadsfritt, sedan blir vi fotograferade gartis och sen får vi köpa bilderna om vi vill. Det kommer bli kul! :)

Vi åker som sagt på Måndagen och kommer hem på Torsdagen, egentligen ville jag åka hem på Onsdagen eftersom att jag fyller år på Torsdagen och jag vill helst vara hemma då, förra födelsedagen var jag tvungen att spendera i Stockholm och den var hemsk, visserligen var jag själv då. Dessutom har vi tid på bvc på Torsdagen, men den får jag väl boka om. Kruxet ligger i att vi åker gratis hem på Torsdagen, men men det löser sig :) Jag ser iaf fram emot Stockholmsresan, dock så kommer jag sakna ihjäl mig efter Charlie! Han ska bo hemma hos pappa och kanske mamma dom dagarna, och jag vet att han kommer att ha det bra och bli välomhändertagen men jag kommer ju sakna han sjukt mycket! Men jag antar att det är bra att släppa honom lite, både för han och mig, även fast det är jobbigt.


Det värsta med att vara mamma är att man oroar sig hela tiden. Det bästa med att vara mamma är att man har någon som man älskar så mycket så att man oroar sig hela tiden!


//Sandra

Av Sandra Ljung - 16 augusti 2010 13:36

Andreas har börjat jobba i dag! Han fick jobb i Fredags, vilket är super bra :) Han började klockan ett i dag och slutar förmodligen klockan 00:00 i natt. Egentligen ska han jobba från 15:00 till 00:00 men han skulle antagligen ha introduktion i dag. Han har jobb i en månad framöver och sedan får man se hur det blir. Så nu ska han stå och fräsa en månad framöver och jag blir "hemmafru", haha.


Bebis Charlie ligger och sover nu. I dag har han fått i sig nästan en hel flaska med välling så det tar sig :) När han äter har han börjat med att vifta med armarna så maten flyger överallt.


 



Nu är datumet för dop satt, den 2 oktokber klockan 14:00. Så nu är det bara att börja fixa inbjudningskort. Vi ska bjuda ungefär 45 personer, så det är en hel del fika som måste fixas också men det ska Linda hjälpa mig med.


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards