Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Sandra Ljung - 28 augusti 2010 20:59

Charlie ligger och sussar, Andreas är hos save och tittar på fotboll eller spelar hokey och jag sitter här, tänkte kika på bröllopsfotografen som börjar nu, men jag kan skriva lite samtidigt.



I dag har jag varit hemma nästan hela dagen, Andreas drog i väg på runt tolv och spelade pingis sedan kom han hem och åt sen drog han till save.

Klockan 17:40 kom han och hämtade Charlie och mig, då åkte vi och grattade Andreas pappa som fyller år i dag. Det vart tårta i dag med, nu har jag ätit smörgåstårta varje dag sen i trosdags.

När klockan nästan var åtta så åkte vi hem. Andreas gick till save igen och jag & Charlie gick hem. Charlie fick en flaska vällning och en ny blöja sedan somnade han nästan direkt, han var jätte trött.


I morgon kommer Sanna, Lillill och Mikaela hit för att fika och gratta mig. Har ingen aning om när dom kommer, just nu ser det ut som ett bombnedslag här så jag får gå upp och städa i morgonbitti.



//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards