Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Sandra Ljung - 23 augusti 2010 12:45

Nu har det gått några dagar sedan jag skrev igen, men jag har varit ganska upptagen med annat.


I Torsdags var ju jag, Linda och Charlie till Gävle eftersom att jag skulle till tandläkaren. Mina förhoppningar var att jag skulle få ta bort rälsen, men så vart det inte! På sjukhuset tittade dom bara och tog lite bilder och på slottstorget spände dom tandställningen bara.

Den 11 Oktober fattade jag det som att operationen skall ske, så att det skulle vara klart efter september var över mina förväntningar. Men jag klagar inte för det, jag är glad att jag äntligen får mina tänder fixade och såsmåningom så blir det ju klart.


Linda sov här tills på Lördagen. Vi kikade på film, gick en sväng på Ljusdal med Lillill, Evelina och Sanna. Ja jusste, jag klippte ju mig i Fredags och det vart mycket bra, jag tog av en ganska bra bit av håret, nu räcker det ungefär till hakan. Jag ville ha en förändring och det fick jag :)

Det var senare på Fredagen som jag, Linda och Charlie gick på Ljusdal med Lillill, Sanna och Evelina. Då köpte jag intensivtoning, en varm mörkbrun färg. Lillill och Evelina köpte också hårfärg.

Efter vår sväng på Ljusdal så färgade jag först Evelinas hår och sedan gjorde jag folieslingor på Lillill.


På Lördagen färgade Linda mitt hår, skönt att slippa ha en massa utväxt!

Vid två tiden på Lördagen åkte jag, Andreas, Charlie och Linda till Bollnäs där Leif hämtade upp oss. När vi kom till Rengsjö så var mormor och mamma där och vi hälsades välkommna med ett glas sangria. Sedan fick vi jätte god mat, potatis, kött i sås och kokta morötter och efter det Almondy tårta. Jag fick även pengar i present av mormor, mamma och Leif så att jag ska kunna köpa något fint i Stockholm. Vi hade det trevligt och satt uppe till klockan halv ett på natten.


På Söndagen var vi hemma hos mamma nästan hela dagen. Klockan 17:14 åkte Andreas hem med tåget från Bollnäs.

Vid sju på kvällen kom pappa och hämtade mig, Charlie och Linda.


 

Charlie med morfar :)


I dag åkte jag med 10:59 tåget från kilafors. Charlie lämnade jag hos pappa eftersom att han ska vara barnvakt tills på Torsdag, då jag kommer hem från Stockholm. Det var ganska jobbigt att lämna honom i vetenskapen om att jag inte kommer träffa honom förräns på Torsdag, jag saknar honom redan! Men jag vet att han har det bra och att det är nyttigt att vara ifrån varandra lite.


I dag ska jag duscha, packa, prova kläder med Lillill och handla lite. Vårat tåg går i kväll klockan sju. Det kommer bli kul att komma i väg lite! :)


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards