Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Sandra Ljung - 31 mars 2011 13:05

I dag började min dag klockan 7, kändes som att man fick lite sovmorgon eftersom att Charlie vanligtvis vaknar vid 6.

Till frukost fick lill älsklingen något han verkligen älskar, pannkaka med blåbärssylt. Det vart väldigt kladdigt så efter frukosten fick Charlie duscha.

Runt tio gick jag och väckte Andreas eftersom att han tdigare under morgonen tydligen ovetandes hade lovat att vi skulle åka till bvc tillsammans.

Klockan 11 var vi på bvc, Charlie vägde och mättes, allt såg bra ut :)

Efter bvc lämnade vi plutt på dagis och han började gråta, det är så jobbigt att lämna honom när han är ledsen! men jag vet att det går över ganska snabbt efter att vi har gått.

Andreas skjutsade hem mig och åkte sedan och hämtade en dyna till sängen.

När han kom hem igen åt vi mat och sedan åkte han till gymmet och jag satt mig här.

Nu ska jag göra en välbehövlig städning här hemma och halv fyra ska Charlie hämtas på dagis.


resultatet efter en portion pannkaka med blåbärssylt :P


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards