Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Sandra Ljung - 7 mars 2011 18:16

I dag har mamma, Linda och mormor varit på besök. Vi fikade och jag klippte mamma. Jag klippte av en bra bit av håret till axellängd sedan klippte jag en lugg och en dubbeldesign på sidan (som att luggen fortsätter på ena sidan, och håret under går till axlarna). Lite ovanligt men hon vart nöjd :) ovanligt är bra!

Lillill kom också hit en sväng när jag höll på att klippa mamma.

Ja det har vart fullt hus (lägenhet) i dag och när alla åkte hem var plutten helt slut, efter en flaska välling slockade han och han sover än!


När Charlie somnat lagade jag mat. Precis innan maten var klar kom en vrålhungrig Andreas hem.

Nu har vi ätit. Andreas är hos sin syster och lämnar släpvagnen som han lånade i dag när han hämtade alla saker som vi hade i förrådet vid gamla lägenheten.

Jag har precis plockat bort allt efter middagen och nu, ja sitter jag här.


Jag är en aning exhalterad! I morgon ska vi köpa soffa :)

En brun hörn divanvsoffa med fotpall. Den las ut på blocket i går och någon timme senare såg vi den och vi ringde på direkten men då var det några andra som var på väg och skulle titta på den, så då trodde man att dom skulle ta den.

I dag ringde säljaren till soffan till Andreas och sa att dom som skulle titta på den igår hade fått något förhinder. En vän till Andreas syster som bor där soffan säljs tittade på den åt oss, det var någon defekt under en dyna som måste sys men annars var den bra. I morgon ska Andreas syster hämta den åt oss eftersom hon pluggar i närheten :) Fy tusan vad härligt med en ny soffa!


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards