Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Sandra Ljung - 2 mars 2011 10:09

När jag lämnade Charlie på dagis i dag så var alla barnen ute och när jag kom med plutt i vagnen så kom det flera barn och ställde sig runt vagnen och tittade och klappade Charlie på kinden, haha.


 

Så underbar och glad hela tiden! Jag älskar dig så otroligt mycket min son <3


Nu sitter jag hemma i soffan och kikar runt lite på datorn. För en liten stund sedan stoppade jag in kyckling i ugnen som jag hade marinerat med honung, soja, peppar, chilipulver, vitlökskrydda och currykrydda till det ska jag göra bandspaghetti och någonslags currysås (vet inte riktigt vad jag ska ha i såsen ännu), jag tycker det är kul att exprementera lite i köket, det är väldrigt sällan jag anväder mig av recept och om jag gör det så följer jag det nästan aldrig till punkt och pricka. Hoppas kycklingen blir bra :)


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards