Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Sandra Ljung - 5 mars 2011 20:21

I dag tog jag och Andreas en tripp till Bollnäs för att köpa tapeter till hallen på rusta. Det var tänkt att vi skulle ha samma tapeter i hallen som i vardagsrummet men det fanns bara två rullar kvar av den sorten, så det fick bli randigt istället.

Vi köpte även en ny dammsugare som man inte använder påsar i, istället är det en plastbehållare som all smuts samlas i och som man sedan tömmer. En ny dörrmatta fyndade vi också och utebelysning att ha på balkongen.


 
Väldigt bra sug dock så låter den jätte högt! Men ett bra köp :)


                                                  


                                                Bilder från Rusta.se


 

Tapeten som ska pryda hallen!



När vi kom hem kom Jocke & Linda och hälsade på en sväng. Sedan åkte Andreas och hämtade Charlie som var hos sin farmor och farfar.

Resten av eftermiddagen spenderade Charlie och jag inne i ena sovrummet (plutt lekte och jag plockade) medans Andreas och hans pappa spacklade i hallen.

Sedan har kvällen spenderats framför tvn.


Nu sover lillgubben. Jag och Andreas sitter och tittar på melodifestivalen.


Charlie Älskar älskar pannkakor, inget spill, allt åker ner i magen under tystnad :P


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards