Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Sandra Ljung - 3 juli 2010 22:11

Nu ligger jag här i soffan, käkar dumle och bloggar. Jag gick nyss och la Charlie som hade somnat på mig, Andreas ligger i den andra delen av soffan och sover som en stock, men han måste väl vakna om ett tag för att åka och skjutsa folk.


I kväll har vi bara varit hemma, jag gick till affären en sväng.

Tidigare i dag gick jag och köpte glass, jag köpte ica's 12 småglassar (minns inte namnet på dom nu) fyra olika sorter, mandel, vit choklad, ljus choklad och mörk choklad. Chokladen på glassen var god, men glassen var inte speciellt god, den var alldeles mjölig. Inte något som jag kommer att köpa igen någonsin.


Jag har även tittat på en film i dag, the notebook. Den var ganska bra, en typisk film som jag tror mamma skulle tycka om.



Nu har jag tråkigt, ligger och sneglar på sweet home alabama medans jag skriver, men den har jag sett förr ett par gånger.



Min Charlie, världens bästa! <3



//Sandra

Av Sandra Ljung - 3 juli 2010 15:25

 


Förut har jag letat den här filmen som en tok på internet men inte hittat den. Men i dag så fanns den på Ginza och självklart beställde jag den direkt!

Det var min absoluta favorit film när jag var liten, jag tittade på den en gång och började grina jätte mycket när lillefots mamma dör, men direkt efter ville jag se den igen och då grinade jag lika mycket igen, haha.

Filmen som jag hade när jag var liten var jag så dum att jag lånade ut till en kompis och sen fick jag aldrig tillbaka den.

Men nu är jag glad att jag har hittat den och kan visa den för Charlie :)



//Sandra

Av Sandra Ljung - 3 juli 2010 13:17

I går kom Linda hit. Hon kom för att hämta en tröja som hon ska ha när hon serverar på ett bröllop i dag. Men när hon ändå var här så färgade jag hennes hår, hon blir bara blondare och blondare nu men hon sa att hon funderar på att färga det brunt.

Efter färgningen så gick vi och köpte mjukglass på sibylla sedan satte vi oss i jonsparken och njöt av glassen och solen.

På vägen hem igen gick vi och handlade på coop.

När vi var hemma så tittatde vi på en film, men Linda hann inte se klart den för hon skulle åka hem med 18:10 tåget.

När jag hade tittat klart på filmen så forsatte jag med maten som Andreas börjat med.

Resten av kvällen var jag bara hemma.


Linda 


I dag steg jag upp vid 07:30, Charlie ville inte somna om så det var bara att stiga upp. Andreas hade åkt iväg för att skjutsa någon så han var inte hemma.

Vi hade planerat att åka och bada i dag men det hinner vi inte med, från klockan 14:00 till 02:00 ska Andreas vara chaufför till och från ett bröllop (inte samma bröllop som Linda ska servera på).

Jag vet inte riktigt vad jag och Charlie ska hitta på i dag, vi får se!


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards