Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Sandra Ljung - 1 juli 2010 17:41

Just nu håller jag på att laga mat, potatisgratäng med skinka som Andreas hade valt för igår men eftersom att vi åt hos hans syster då så fick det bli idag. Jag skalade potatisarna tidigare idag, och usch vad jobbigt det var, bara en massa småpotatis och jag fick kramp i handen.

Just nu står maten i ugnen.


Andreas kom hem för en stund sedan man åkte igen inte så långt senare, han skulle slänga lite glasburkar och panta burkar.

Charlie har somnat och ligger och gnyr lite i sömnen, undra vad han drömmer?


 

När Charlie sov i bilen, jag trodde att Andreas hade dragit upp mössan, men så var inte fallet, den hade åkt upp sådär av sig själv, haha.


Det är faktiskt ganska intressant, hur tänker bebisar? dom kan ju inget språk, tänker dom med bilder? det måste dom ju nästan göra. Det gör ju iofs alla när man tänker på något så dyker det ju också upp en bild på det man tänker för det mesta, men också ord såklart.

flumflum.


nä nu måste jag titta till maten och städa upp lite här hemma!


//Sandra

Av Sandra Ljung - 1 juli 2010 09:09

Jag hade precis kokat thévatten i vattenkokaren, när jag råkade välta den så att jag fick kokhett vatten på handen och fötterna, det var tur att jag hann hoppa undan annars hade jag fått vatten över hela mig. Men nu svider det som tusan på handen.


Vaknade vid sju i morse av Charlie, jag försökte få honom att somna om igen men det gick inte så 07:30 ungefär steg vi upp. Nu har goungen somnat igen och jag har precis käkat frukost.


Idag har jag inget planerat. Vädret är ganska dåligt så vi blir nog inne. Men man får se vad som händer.


Nä nu måste jag smörja in handen med idominsalva.


 


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards