Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Sandra Ljung - 16 februari 2011 20:05

I dag har jag och Charlie spenderat hela dagen i Hudik med Lillill. Hon skulle till tandläkaren så hon frågade om vi ville följa med.

Vi gick till tandläkaren och strosade runt i lite olika affärer sedan lunchade vi på lilla paris och åt halvgod fisk och efter det kikade vi i lite affärer igen.

Klockan 16:05 trodde vi att bussen skulle komma, vi stod och väntade i en halvtimme och när bussen kom så visade det sig att det bara gick till delsbo! våran buss kom inte förrns 16.25 På hem vägen var man ganska trött och hade huvudvärk dessutom. Jag plingade där Charlie och jag skulle kliva av men då säger busschauffören att han tänker åka direkt till stationen. Så vi fick gå därifrån i kylan och när jag skulle ner med vagnen i källaren så fick jag inte upp den förbannade källardörren som har en tendens att frysa fast när det är för kallt. Jag gick in med vagnen genom porten istället och senare gick jag ner och krånglade vagnen ner för trappan och sedan in i källaren.


Fyndade lite idag:

  T-shirt till Charlie, hopprep och skor till mig.  (Bilder från hm.com, teamsportia.se och Brandos.se)


Det var rätt jätte skönt att komma hem igen och det tror jag att Charlie också tyckte, han åt middag och sedan somnade han.

Det känns som att jag också kommer att somna ganska snart.


// Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards